Veelgestelde vragen

In de Vierstroom Voordeelwinkel vind je meer dan 300 aanbiedingen voor leden van Vierstroom exclusieve kortingen op dagjes uit, de bioscoop, wellness, hotels, sportactiviteiten en nog veel meer! Ook zijn er aanbiedingen voor in huis: van e-books en films tot online fitness. Regelmatig komen er nieuwe deals bij. Het voordeel loopt op tot wel 70%.

In de Vierstroom Voordeelwinkel doorloop je de volgende stappen:

  1. Door in te loggen op Mijn Vierstroom kom je in de Vierstroom Voordeelwinkel.
  2. Heb je nog geen account maak deze dan aan in Mijn Vierstroom.
  3. Na inloggen in Mijn Vierstroom kom je direct in de Vierstroom Voordeelwinkel.
  4. Zoek in de Voordeelwinkel wat je wilt, klik op "Info & bestel" en kies het aantal.
  5. Zet het in je winkelwagentje en betaal.

Iedereen die lid is van Vierstroom en een Mijn Vierstroom account heeft, kan altijd in de Vierstroom Voordeelwinkel.

Je kunt in totaal acht kaarten per order of arrangement bestellen of per arrangement.

De Vierstroom Voordeelwinkel is een samenwerking met Touch Incentive. Zij handelen alle logistieke processen af en bedienen de klantenservice. Touch Incentive zorgt ervoor dat je bestellingen correct worden verwerkt en op tijd naar je worden verzonden per e-mail of bij je thuis worden bezorgd. Als er iets is kun je dan ook contact opnemen met hen via promotions@touchincentive.com of telefonisch via 010-2043075. Bereikbaar van ma-vrij van 09:00 tot 17:00 uur.

De klantenservice van Touch Incentive staat klaar om je antwoord te geven op al je vragen. Contact opnemen kan op de volgende manier:

  • E-mail: promotions@touchincentive.com. Binnen 24 uur ontvang je een reactie op je email.
  • Telefoon: 010-2043075. De telefonische klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur.

Je kunt de bestelling betalen met iDEAL of met creditcard (VISA en MasterCard).

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je binnen 15 minuten een betalingsbevestiging.

In de meeste gevallen moet je het e-ticket uitgeprint meenemen en geldt dit direct als entreebewijs. Dit is echter niet in altijd zo. Lees daarom altijd goed de instructies die in de bevestigingsmail of op het e-ticket staan.

Helaas is het niet mogelijk om aangekochte e-tickets te wijzigen.

Je vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen. Heb je een bestelling geplaatst, maar de e-tickets nog niet ontvangen na 15 minuten? Raadpleeg dan eerst de SPAM box van jouw e-mail programma, wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice.

Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem contact op met het emailadres op de pakbon. Mocht je geen pakbon ontvangen hebben, stuur dan een email naar promotions@touchincentive.com. Voeg ook het betaalbewijs en foto’s van het defect toe aan de email. Wij zullen je daarna per email voorzien van de juiste instructies.

Wil je de bestelling van een product toch annuleren na bestelling of heb je het verkeerde product besteld?

Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem contact op met het emailadres op de pakbon.

Mocht je geen pakbon ontvangen hebben stuur dan een email binnen 14 dagen naar promotions@touchincentive.com. Wij zullen je daarna per email voorzien van de juiste instructies.

Staat je vraag hier niet tussen? Neem contact met ons op